15 de juliol de 2026
CONTRAPICADA DE RECERCA PER A LA PRODUCCIÓ, amb el suport de l’ICUB

Reunit el jurat de la Beca Barcelona Crea-Hamaca 2026, ha resultat seleccionat com a projecte guanyador Un reclam, presentat per Júlia Parés Fabrellas i Paula González Cortacans, sobre la representació i l'autorepresentació dels moviments socials en l'era de la vigilància. El projecte ha resultat d'interès per:
L'interès i pertinència dels 40 projectes valorats ha suposat una deliberació especialment àrdua. Agraïm molt totes les sol·licituds i felicitem pel treball.
El projecte seleccionat es durà a terme entre agost de 2026 i gener 2027, comptant amb la dotació econòmica que ofereix el ICUB, les tutories i la difusió a càrrec de l'equip tècnic d'Hamaca. La peça resultant, serà catalogada i distribuïda a nivell estatal i internacional per Hamaca de manera no exclusiva, podent formar part de programes públics d'aprenentatge, exhibició i recerca d'Hamaca.
La imatge de la convocatòria utiliza un fotograma de la peça Manera 2, d'Élan d’Orphium.
Recolzen:
